حدیث ســرو

به فکر خود باشیم، خود را اصلاح کنیم. اگر به خود نرسیدیم و خود را اصلاح نکردیم، نمی توانیم دیگران را اصلاح کنیم...

حدیث ســرو

به فکر خود باشیم، خود را اصلاح کنیم. اگر به خود نرسیدیم و خود را اصلاح نکردیم، نمی توانیم دیگران را اصلاح کنیم...

حدیث ســرو

عجب از ما « وا ماندگان » زمین گیر که

در جستجوی شـهدا به قبرستان ها می آییم،

این خود دلیلی است که از حقیقت عالم هیچ نمی دانیم .

مرده آن است که نصیبی از حیات طیبه شـهدا ندارد

و اگر این چنین است از ما مرده تر کیست ؟؟؟

سیــد مرتــضی اویــنی


آقای خالقی موحد تعریف می‌کردند:

روزی به خدمت آقای مجتهدی رسیدم و به هنگام خداحافظی عرض کردم که قصد دارم

خدمت آیت الله بهاءالدینی (رحمت الله)

شرفیاب شوم.

فرمودند:

از قول من به آقا بگویید که چرا برای فرج آقا امام زمان (عج الله تعالی فرج الشریف) دعا نمی‌کنند؟!

وقتی که خدمت آیت الله بهاءالدینی شرفیاب شدم و پیام آقای مجتهدی را با ایشان در میان گذاشتم،

دقایقی به فکر فرو رفتند و بعد دست مبارک خود را بر چشم نهادند.

معمولاً در مسجد محل، نماز مغرب و عشا را به ایشان اقتدا می‌کردم و آن روز نیز این توفیق نصیبم شد.

به هنگام قنوت شنیدم که

آقا دعای همیشگی خود را عوض کرده و به جای آن دعای فرج می‌خوانند!

و تا پایان عمر نیز دعای قنوتشان دعای فرج بود:

اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل ساعة،

ولیاً و حافظاً و قائداً و ناصراً و دلیلاً و

عیناً حتی تسکنه ارضک طوعاً و تمتعه فیها طویلا .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۶
سیـــد . . .